sinds een jaar heb ik een nieuwe beneden buur gezellige vrouw en heel vriendelijk.
Nu kwam de eigenaar van de bouw bij haar klagen dat hij een factuur van electrabel had gekregen waarhij 1900 euro aan elektriek moest betalen.
In het jaar dat zij het apartement bewoond is er door electrabel geen factuur naar de eigenaar gestuurd
Nu blijkt dat de eigenaar vergeten is zijn contract op te zeggen met electrabel omdat er een nieuwe huurder in het apartement is gekomen toen.Mijn beneden buur ging er van uit dat de electtiek bij de huur prijs inbegrepen zat na nalezen van het contract blijkt dit wel niet zo te zijn.
Dus de eigenaar is dus aangerekend voor het eigenaars tarief en dit is dus een dubbel tarief en nu wilt hij dit van haar terug hebben.
Mijn beneden buur is dus zelf nadat hij met de factuur afkwam naar electrabel gegaan en heeft vanaf de laatste meerterstand opneming deze op haar naam laten zetten.
Op het moment dat ze naar electrabel beld staat dit dus ook op haar naam maar de eigenaar wil gewoon dat zij hem die 1900 euro betaald terwijl ze bij electrabel duidelijk gezegd hebben dat er een verekinging komt en hij een factuur met een bedrag van 0,00 euro gaat krijgen
wat kan zij hieraan doen ook omdat hij dreigt naar de vrederechter te stappen