Op de afrekening is er enkel sprake over 5 maanden huur (?!) (waaruit ze dus opmaken dat we 'slechts' 500 euro gemeenschappelijke kosten betaald hebben) en een in het geheel niet gedetailleerde kost van 521 euro, waar dan nog eens de Caloribel kosten worden bijgeteld.
De Caloribel-documenten steken erbij, maar hoe het Immo-kantoor aan die 521 euro onkosten komt daar hebben we het raden naar.
Ik veronderstel dat we best aangetekend vragen deze kosten te detailleren? Wat als ze bv de kuisvrouw in het zwart betaalden en ons toch een factuur (of gewoon een bedrag) van de kuiskosten tonen: hoe kan ik dan controleren of dit witwerk was?
Vermits we niet echt vriend aan huis zijn bij dit kantoor wegens te veel slechte ervaringen zinkt de moed me al in de schoenen om ook nu weer stappen te ondernemen. Maar het zo laten kan ik natuurlijk ook niet

Moet ik nog speciale clausules in de brief opnemen? Uiterste antwoorddatum ofzo?
Is er trouwens een legale manier waarop ik potentiële andere klanten van dit 'kantoor' kan afraden daar een contract te tekenen? Dit familie Immo-kantoor uit Z...leeuw in de schaduw van de prachtige kerk maakt wel héél veel fouten, maar dan wel van die fouten die enkel hun geld oplevert.