huisbaas doet moeilijk

goalsurfer

Re: huisbaas doet moeilijk

#16 , 03 apr 2011 13:23

Moederke27, ben je soms een alleenstaande moeder? Wat ik raar vind is dat hij reclameert dat de hal niet goed opgekuist is, daar heb ik nog nooit over gehoord, dat je het nog eens mag overdoen. Waarborg dient bij mijn weten ook niet om verwaarloosd interieur te vergoeden, maar om schade aan de ruwbouw te dekken, geloof ik. Ik denk dat je zelfs al je binnendeuren kapot mag slaan.
Het is zelfs heel gevaarlijk te beginnen bricoleren. Na grondige werken, van gemeenschappelijke delen toch, kan de huur opslaan.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#17 , 03 apr 2011 13:37

Waarborg dient bij mijn weten om schade aan de ruwbouw te dekken, geloof ik. Ik denk dat je zelfs al je binnendeuren kapot mag slaan.

.
Geloof dat zelf maar niet, en denk ook niet teveel. Zou soms schadelijk kunnen zijn.
Verwijzend naar uw vorige post, ben ik er 100 % zeker van dat jij zeker geen jurist bent. :mrgreen:

Vandebos

#18 , 03 apr 2011 16:16

Waarborg dient om waardederving aan de privatieve delen en mits vonnis of gemeenschappelijk akkoord achterstallen te vergoeden.

Reclame

svermassen

#19 , 04 apr 2011 12:57

Die teveel betaalde gelden kan je zo wie zo al terugvragen - hem in kennis stellen ( per aangetekende brief) en aftrekken van de laatste huur.

..zo mochten het geen vreemden huren .. geen mannen alleen enz
staat dat werkelijk in een brief van hem die hij ondertekend heeft..

dat is goed mogelijk dat deze uitlatingen inbreuken zijn wet racisme - discriminatie enz .. de rechter zal het graag horen.

wat ik ergens anders al heb gezegd gezien hij zoveel belt - neem die gesprekken op (diktafoontje) - is perfect legaal bewijsmateriaal u mag uw eigen gesprekken steeds opnemen u geeft uzelf de toestemming.

Bij het beëindigen van de huur kan je er ook voor zorgen dat je iemand mee hebt die de zaak registreert - ikzelf heb dat al verschillende malen gedaan als ' raadgever' van partij 1 - in kostuum met aktetas
Dat van discriminatie was bij ons ook zo. Alleen zij hij het niet zo letterlijk en heeft hij het nooit op papier gezet. Maar nu het begon te dringen in een ander appartement kan dat ineens wel. Spijtig dat je tegen zo van die zaken niet echt iets kunt beginnen.
Maar

gvm

#20 , 04 apr 2011 13:04

Moederke27, ben je soms een alleenstaande moeder?
het lijkt me hier niet direct een datingsite te zijn. :mrgreen:
voor niets of niemand een gram respect, venijnig brutaal en vuilgebekt.

moederke27
Topic Starter

#21 , 04 apr 2011 17:13

Moederke27, ben je soms een alleenstaande moeder?
het lijkt me hier niet direct een datingsite te zijn. :mrgreen:

hahahaha :shock:
het is een post van 2jaar oud!!!

maar bij deze zal ik je zeggen dat ik ongeveer de helft van mijn waarborg kwijt was gewoon voor de traphal!!!
maar soit ben blij er weg te zijn :D

groetjes.

Terug naar “Huren”