ex is gaan verhuizen

bibi35
Topic Starter

ex is gaan verhuizen

#1 , 25 mar 2011 13:05

hoi hoi

ik ben radeloos de ex van mij man is door een nieuwe liefde van 4 maanden 100 km verder gaan wonen wij hebben co ouderschap en het kind van 13 zit hier op school.
nu is het zo dat wij hadden afgesproken dat hij een week bij ons zou zijn en een week naar zijn moeder zal gaan de week dat hij bij zijn moeder is moet hij om 6:15 ochtend in de auto om hier bij mij thuis afgezet te worden dit is mogelijk omdat de ex van mij man nog steeds hier in de buurt werkzaam is.
s middag als hij uit school komt komt zijn moeder hem weer ophalen om mee te gan naar haar het gebeurt vaak dat het kind net binnen is en moeder al voor de deur staat te toeteren en kind in moet stappen zonder eerst even zijn verhaal en wat e drinken te nemen.
wij zien dat dit het kind op breekt trouwens gelukkig niet aan zijn school cijfers die zijn prima maar hij heeft al zijn vriendjes hier zijn sporten school familie alles.
daar heeft hij moeder met vriend en vreemde omgeving snap best dat dat ook allemaal nog moet wennen maar het kind durft niet tegen zijn moeder te zeggen dat die hier wilt blijven wonen. en als moeder hier met hem over praat geeft ze er een mooie draai aan en het kind het gevoel dat die er gewoon voor blijft kiezen deze regeling door te laten gaan en elke dag om de week heen en weer te rijden 100 km heen en 100 km terug om hier naar school te gaan..
ben echt radeloos kind staat trouwens bij ons ingeschreven heeft hier de dokter tandarts dus eigenlijk zijn hele leven waar die al 12 jaar vertrouwd woont..
heeft iemand raad wordt er gek van kind is verdrietig maar als we er met moeder erbij over praten trekt die toch weer terug en kies weer de kant van moeder en als moeder weg is gaat die weer de andere kant op met zijn gevoelens en zegt dat die hier wilt wonen moeten we nu gewoon bruut de knoop door hakken en zeggen hij blijft gewoon hier..help help.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding