Privacy op de werkplek kalft verder af.

Vandebos
Topic Starter

Privacy op de werkplek kalft verder af.

#1 , 24 mar 2011 17:00

Ter informatie:

http://content.jobat.be/nl/artikels/ont ... gn=artikel" onclick="window.open(this.href);return false;

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
float

#2 , 24 mar 2011 19:40

Tiens, gaan ze daar ook antigoon toepassen

Vandebos
Topic Starter

#3 , 24 mar 2011 21:03

Antigoon??

Nu eerlijk gezegd, persoonlijk ben ik blij met deze ontwikkeling, een deel van mijn job is het onderhoud van pc's en laptops. Op die toestellen die uiteindelijk bedoeld zijn voor het uitvoeren van je werk kom ik regelmatig toch bizarre toestanden waar het soms (voor mij toch) zeer moeilijk mee omgaan is. (op een totaal personeelsbestand van een goede 1600 man zijn er zo een paar met een nogal hmmm pikante interesse in bepaalde diergroepen of een 6-tal personen die ik, wanneer ik ze tegenkom, automatisch zonder kleding zie en waarvan ik ook de echtgeno(o)t(e) ken in adamskostuum zonder deze ooit ontmoet te hebben...)

Niet de intentie een pilaarbijter te zijn, maar er zijn grenzen die op de werkvloer regelmatig ernstig overschreden worden en volledig worden afgeschermd met de privacywetgeving en overijverige vakbonden. (en dan zwijgen we nog over de toestanden waar het om vakbondsvertegenwoordigers handelt die binnen overheidsdiensten zichzelf maar al te vaak diplomatieke onschendbaarheid aanmeten.)

Reclame

float

#4 , 26 mar 2011 09:57

Antigoon is ontwikkeld door het HvC om onregelmatig bewijs toch legaal te maken :)

Terug naar “Privacy-bescherming”