uitspraak rechtbank

girlie23
Topic Starter

uitspraak rechtbank

#1 , 09 mar 2011 15:49

Hey,

Mn vriend is gisteren in beroep veroordeeld tot 6 maand effectief, 12 maand voorwaardelijk en 550euro voorwaardelijk.
Nu is mn vraag of hij zal moeten gaan zitten ja of nee?
Kan iemand dit met zekerheid zeggen aub?
alvast bedankt!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 12 mar 2011 23:10

hangt onder andere af waarvoor hij veroordeeld werd.

ganapathi tantra

#3 , 15 mar 2011 07:14

Als hij niet voldoende lang in voorhechtenis heeft gezeten dan zal ie idd een tijdje moeten afkoelen.
Uiteraard is er ook nog de straftijd verkorting en dergelijke maar ik vermoed dat hij toch zal moeten
kennis maken met een harde realiteit die ver van de gewone wereld staat.
Nu ja u kent hem natuurlijk het beste en waarschijnlijk hoopt u dat hij zo zijn ogen opent en nadenkt
over wat hij zichzelf aandeed.
Of hoopt u dat hij er goed vanaf komt en niet achter de tralies moet ? Maar is het dan voor zichzelf of
voor u. Want zo'n gedwongen scheiding is mogelijks moeilijk voor beiden. En natuurlijk kan iedereen
daar begrip voor opbrengen maar zoals ze zeggen. If you do the crime you got to do the time. of zo
iet. In ieder geval hoop ik voor u dat hoe moeilijk dergelijke zaken ook zijn er steeds een positieve
les uit voort komt. Want dat is toch de bedoeling. Ik denk niet dat gevangenisstraffen vandaag de dag
worden gegeven om iemand pijn te doen of te krenken maar wel om een kans te geven na te denken
over wat er toe heeft geleid dat men in een situatie zit die confronterend is. En ik denk dat dat confronterende deel
vooral zit in feit dat er anderen zijn die controle over jou uitvoeren en jij niet de touwtjes in handen hebt. Want
meestal is dat er-kan-mij-niks-overkomen triomfantelijk gedrag net dat wat tot stomme beslissingen leid.
Sukses gewenst en als je dan toch een tijd alleen moet doorbrengen kan je hopelijk rekenen op familie of vrienden
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Reclame

Terug naar “Archief”