hallo, ik ben een mama van twee kindjes 11 en 5 jaar oud. derde is op komst.
toen ik zwanger was van mijn dochter heeft de vader mij laten zitten. nu eenmaal geboren besloot hij toch zijn verplichting te voldoen en ben ik bij hem gaan inwonen. hij woonde op dat moment bij zijn ouders dus trok ik daar in totdat we zelf iets hadden. ondertussen is zijn moeder een beetje de baas gaan spelen over mijn kind en de vader deed niets uit schrik van zijn moeder. na enige tijd was de maat vol en zijn we eruit getrokken. en toen begon het, schoonmoeder begon de boel over te nemen. twee jaar nadien zijn we uit elkaar gegaan omdat het me teveel werd door bemoeienissen van de moeder en het drugsgebruik van de vader. ik ben toen even bij mijn vader ingetrokken. hele moeilijke periode meegemaakt toen. in 2005 zijn ze een procedure gestart om haar af te pakken van mij want ik was een slechte moeder etc.. heb toen advokaat ingeschakelt en op moment van proces stuurt die even zijn dochter?! met gevolg zaak verloren en ouderlijk gezag kwijt wel co- ouderschap! dochter wordt toegewezen aan vader en ze moet dus bij vader inwonen . maar ze woont niet bij hem maar bij schoonouders!! heel de opvoeding gaat ten onder kind gedraagt zich als een tiener van 18 loopt soms naakt op straat en krijgt bijna geen uur om thuis te zijn. ze is nog maar 11 en dit zijn enkele voorbeelden en ik moet machteloos toekijken?? en nu wil ze mij niet meer zien door wat grootouders haar wijs maken. heb ik dan geen rechten?? deze mensen gaan echt over lijken om mijn kind van me af te pakken en ze brainwashen mijn dochter zo dat ze ook echt niet meer bij mij wil zijn wat moet ik doen???? ben echt ten einde raad