Levertermijn is gerespecteerd, echter bij het openen van het pakket merk ik een bestelling die niet overeenstemt met wat ik besteld heb
(gewicht, kleuren, tekst)
Fout ligt duidelijk bij de firma die dit dan ook erkent, maar ze bieden twee mogelijkheden: herproductie (niet aan de orde, datum is voorbij) of terugbetaling. Ik kies de terugbetaling maar zij maken melding dat dit excl transportkosten is (11.95 €)
Kan dit zomaar? Het is niet mijn fout dat zij zich vergist hebben van bestelling!
Dit staat te lezen in hun voorwaarden. Ze stellen dat ik het verkeerd geleverde pakket mag behouden (net gekeken en zou 27 € bedragen verkoopprijs, maar dat maakt mijn zaak natuurlijk niet)Als Producten zijn zoekgeraakt, duidelijk beschadigd zijn of niet overeenkomen met je bestelling zullen wij je betaling terugstorten of de geleverde Producten vervangen door nieuwe Producten.
Als zich een van de hierboven beschreven gevallen voordoet, kun je onze klantenservice bellen op 0900 0400 693 (lokaal tarief als je via een vaste lijn belt). Deze is van maandag t/m donderdag geopend van 9.00 tot 17.00 en op vrijdag van 9.00 tot 16.00, en gesloten op zaterdag en zondag. Je kunt de beschadigde of foutief geleverde Producten aan het onderstaande adres retourneren in de voorgefrankeerde doos die wij je zullen toesturen. Sluit er de afleverbon bij en geef de reden voor de retourzending aan evenals de gewenste vorm van compensatie (ruilen of geld terug).
Enig idee?