Vandaag kreeg ik een telefoon van een zekere firma met de naam Tono (zelf had ik er nog nooit van gehoord) maar het blijkt een fabrikant van ondergoed te zijn.
Met de vraag of ik een gratis boxershort wou, welke maat ik had en wat men geboortedatum was. Ik moet wel de verzendkosten van 2.90 € betalen
Ik heb eigenlijk niet bevestigend of ontkennend geantwoord of ik de boxershort al dan niet wou. Met gaat er gewoon vanuit dat je het wel wil hebben. Ik zou binnen een paar dagen een brief krijgen waar alles nog is zwart op wit zou uitgelegd staan.
Nu heb ik is even gegoocheld en de verhalen die je leest blijkt het niet zo vrijblijvend te zijn maar zou je om de x aantal tijd een boxershort toegestuurd krijgen, en daar zit ik nu echt niet op te wachtten

Iemand enig idee of ik verplicht ben om die verzendkosten te betalen en wat men beste optie is om er zo snel mogelijk zonder teveel problemen van verlost te zijn ?
Geen idee of dit de juiste rubriek is, als het niet zo is mogen de mods het altijd naar de juiste rubriek verplaatsen
Mvg
Kocia