Ik vind dat maar echte DIKKE ZEVER hoor!!!!!Dus wat wilt het zeggen.. als een frituur een nieuw hulpje heeft dat ik opeens meer voor men friet moet betalen ofwa??????!!!!!ZO KAN IEDEREEN BEGINNEN DAN????Je zegt zelf dat het iets anders was en dat er iemand bij was, die werkt niet gratis e
Goeie raad, op voorhand vraag je wat het zal kosten. Staat de prijs je niet aan, dan hoeft hij niet te komen e
DIE ROTZAK KOMT BIJ MIJ NIET MEER BINNEN!!!!!1 man werkt bij u 3 uur= 3 uur te betalen
2 man werken bij u 3 uur= 6 uur te betalen
Toch???
Wie zijt gij om tegen mij te zeggen "dimmen"????Zeg kerel, beetje dimmen e
Je komt hier uitleg vragen, je krijgt uitleg maar niet naar uw zin en dan begin je wat te kafferen.
Das uw goed recht om hem niet meer binnen te laten, maar zoals ik het zie ben je twee interventies aan het vergelijken die niet te vergelijken zijn!
En wat was het tijdstip van de tweede interventie trouwens? Weekdag of weekend? Want je gaat wel heel kort door de bocht met je redenering
WC+ septische put is wel wat groter dan een verstopte sifon van een lavabo zenne ...
Had een slechte dag gisteren en die reactie kwam op een verkeerd tijdstip..Niet echt elegante reacties van de TS hier...
WindowsXP, als je een vraag stelt op een forum hoop je toch antwoorden te krijgen? De antwoorden die je niet wou horen zijn vaak diegene waarmee je het meest rekening moet houden. Boos worden op mensen die antwoorden geven is niet enkel onbeleefd, maar zowat het domste wat je kan doen.
Persoonlijk denk ik dat een ontstopper in dit geval moeilijk op voorhand een offerte kan maken, zonder de oorzaak van de verstopping te kennen. De ene ontstopping is de andere niet.
Neen,dat is mijn bedoeling ook niet altijd hoor.. .Als je enkel je gelijk wil horen, dan zal je nog dikwijls tegen de muur oplopen.
Je leert altijd bij en dit heb ik nu ook geleerd dat je beter op voorhand de prijs vraagt.. maar ja,dan weten ze het meestal nog niet want ze moeten zien wat de probleem is hé.. .Gewone weekdag ok, maar de septische put + wc is niet te vergelijken met een kleine verstopping.
Als je wist dat het de wc was (en dat vermoed ik wel) dan had je dit toch al kunnen zeggen tegen de ontstopper en dan had je gelijk ook een prijsschatting kunnen vragen.
Scheelde toch niet veel hoor eerlijk gezegd..Trouwens wat die hulp betreft die hij meehad, ik kan me niet voorstellen dat die tweede persoon met de handen in de zakken stond toe te kijken?
Je vergelijking met de frituur gaat trouwens niet op want die prijzen zijn geafficheerd en als je niet wil dat die hulp bij in de frituur zou staan, dan is de keerzijde dat je dubbel zolang op je bestelling zal moeten wachten ...