diefstal tussen echtgenoten bestaat dat ?

kristien100

Re

#16 , 24 jan 2011 08:46

Verwijderd
Laatst gewijzigd door kristien100 op 27 okt 2012 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
CARPE9591
Topic Starter

#17 , 24 jan 2011 18:27

Kristien100 blijkbaar had jij geen goeie vent, ik ben heel anders hoor, help ook nog in huishouden meer dan mijn deel.Ik heb 1 kind waarvoor ik onlangs meer dan een half jaar gewerkt heb in haar appartementje om het te renoveren. Maar ter zake, de vraag was of je geld kan opzij zetten zonder dat de andere partij daar weet van heeft, weg is weg dacht ik !

lucgescheiden

#18 , 24 jan 2011 19:05

@Carpe: mijn antwoord kreeg je reeds.

Of jij heel anders bent dan anderen, daar mogen we niet aan twijfelen en doen we dus niet.

Dat één en ander scheef groeit in een huweljk zal idd wel aan beide kanten liggen, elkaar niet meer verstaan, een born-out, ... maar vooral daar niet meer over communiceren en deze plicht aan een advokaat overlaten.

Iemand veranderen kan je niet, iemand graag blijven zien wel. Dat is dan voor beide partijen; wat heet, werken aan jullie relatie.

Hier gaat het echter om een wet die bepaald dat het gemeenschappelijke vermogen in twee wordt gedaan bij scheiding.
Onafhankelijk of iemand betrokken was bij zijn gezin of niet.
Onafhankelijk of deze persoon nog bereid was om te werken aan de relatie.
Onafhankelijk of de ene ouder bergen verzette en de andere in verhouding wat stof deed opstuiven.
Alsook; onafhankelijk wie voor de miserie van een opdeling zorgt.
De schuldvraag is nu eenmaal uitgesloten.

Dat dergelijke wet voor onrechtvaardigheid zorgt in menig vonnis daar zijn we het allicht allen overeens!?
Handige documenten voor Personenrecht

Reclame

CARPE9591
Topic Starter

#19 , 27 jan 2011 14:13

Blijkbaar kan ik niks doen, voor ik thuis de deur achter mij toe laat.
Alvast iedereen bedankt voor de info en tips.

Terug naar “Echtscheiding”