Drone, bedankt voor uw antwoord.de winkel is verplicht om de problemen of mankementen op te lossen.
of dit nu hardware ( geluidskaart bv ) of de software ( bv Windows, drivers geluidskaart, . . . ) is.
hardware kan kapot gaan, indien dit het geval zou zijn kunt u mogelijks aansprake maken op de "garantie"
soms kan de software problemen geven en dan zou een herinstallatie van het OS ( Operating System ) of eventuele drivers voldoende moeten zijn.
als het aan het OS zou liggen, dan kan het zijn dat u de CD/DVD met daarop het OS eens moet meegeven in de winkel, drivers kan men altijd van het internet halen.
Zeker doen. Het is een euvel dat zeer veel toetsenborden hebben, vooral bij laptops, maar er is niets mis met de werking. Dus ik ben zeer benieuwd of dit onder garantie gaat vallen.Sommige letters van het toetsenbord van mijn laptop zijn eerder zwarte vlekken geworden en nog nauwelijks te lezen.
I'll keep you posted.
Ja voor mij is de winkel waar ik al verscheidene toestellen gekocht heb ook een teleurstelling. Intussen ben ik verandert van winkel en heb daar een nieuwe pc gekocht en printer en ik heb de indruk dat die mensen meer begaan zijn met hun klanten.Googel op de merknaam en dan vind je de nodige contactgegevens.
Na 6 dagen werd mijn laptop teruggebracht met een splinternieuw toetsenbord.
Ik had mijn laptop bewust in die PC winkel gekocht omwille van de goede dienst na verkoop.
Voor mij is dat evenwel een ontgoocheling geworden.