Mijn auto moest tot nu toe 6 keer binnen voor het kofferslot dat stuk was. Auto is van augustus 2008.
Het kofferslot werd reeds 2 maal vervangen de laatste keer in februari 2010 onder garantie, terug een nieuwe herstelling eind novermber en 3 januari 2011. Nooit een faktuur moeten betalen, 1 dag na de laatste herstelling van 3 januari 2011 is het slot terug kapot en wordt er terug een nieuw slot in gestoken op 10 januari 2011.
Dit maal beweerdt de hoofdinvoerder van het merk dat er geen garantie meer is omdat je geen garantie op garantie kan krijgen, enkel maar indien ik een faktuur had betaalt voor de vervanging van het slot kon ik daar terug een garantie op het stuk gekregen hebben van 2 jaar.
Nochtans is de wet op de garantie duidelijk dat je terug 2 jaar garantie krijgt op het onderdeel dat werd vervangen, maar zij beweren dat je geen garantie krijgt op een stuk dat niet werd betaalt.
Wie weet raad?
Is dit juist dat je eerst een faktuur moet betalen op een stuk dat onder garantie werd vervangen en waar vindt ik hierover meer info.
thx
Chantal