Het is gewoon niet mogelijk, ik mag nu morgen bij de wissel tegen hem op een vriendelijk manier iets zeggen, hij gaat tegen mij habben en bijten. Als dit al bijna een jaar zo is, ik ga niet blijven proberen om de vergevingsgezinde en dergelijke te spelen. Hij speelt hard, dus ik nu ook. Hij wil niet praten, dan moet ik hem zowaar verplichten van maar te luisteren. Ik ga niet voor mijn plezier naar de advocaat, moet die ook betalen hoor. Maar als dat de enige oplossing, tja...Dat zijn vele intensieve gesprekken, dialogen die het meest helpen, liefst met 2 ouders samen die tot de beste resultaten kunnen komen.
Korte schets voor Franciscus: Er wordt gebeld aan de deur, 2vrouwen stellen zich voor met hun badges, sociale dienst, Politie X.
Er zijn nog 2agenten bij. Ze vragen mij om mee te komen naar de bureau. Vraag waarom, ik krijg te horen dat ik verdacht wordt van drugsgebruik bij minderjarige.
Daar aangekomen, leggen ze die 2foto's voor mijn neus, moest eens goed lachen, ik wist natuurlijk wat dat was. U ex heeft klacht ingedient tegen u zeggen ze, wegens drugsgebruik bij u minderjarig zoontje. Dan is er een agente met mij naar toilet geweest, heb ik een urinetest gedaan, die was negatief. Ik mocht gaan.
2Dagen nadien staat daan een rechercheur met 2 agenten, huiszoekingsbevel in de hand.
Later op de dag werd ik ook nog gebeld door Mevr. Y van de sociale dienst, ik zou verplicht een bloedtest moeten laten afnemen. Moest formulier op bureau gaan halen de dag nadien, Daar mee moest ik bij de dokter, die test was ook namelijk negatief.
Dus is daar geen gevolg aangegeven