#7 , 01 jan 2011 15:31
Da weet ik zelf ook wel, maar ik vind het eigenlijk zeer kinderachtig wat mijn ex doet, ale mijn ex, ik bel of stuur hem ivm een afspraak bij CAW, of gewoon voor een vraag te stellen ivm school en dergelijke en hij antwoord nooit. En krijg ik een antwoord is het van zijn vriendin. Maar dan wel geen antwoord op mijn vraag maar een antwoord zoals: je hebt niks te zeggen nu, het is u week niet. OF Laat ons eens gerust, wij trekken ons er niks van aan. Zo is er commotie ontstaan ivm schoolkeuze, wij hadden een afspraak om samen naar scholen te gaan kijken, ik kreeg nooit uitnodiging van langs zijn kant, maar toen kreeg ik opeens te horen dat hij ons zoontje al had laten inschrijven. Ik ging naar desbetreffende school en wat bleek? Hij was inderdaad ingeschreven, vader en zijn vriendin hadden getekend. Ik heb mijn situatie uitgelegd en heb hem meteen laten uitschrijven(school was namelijk zijn vriendins keuze). Ik heb dan meermaals uitnodigingen gezonden naar hem toe voor schooltjes te gaan bekijken. Hij was nooit op de afspraken. Meerdere malen in de zelfde scholen trouwens. Ik heb hem dan maar alleen ingeschreven in een school. Wat eigenlijk tegen mijn zin was, maar ja wat moet je anders doen? Het komt er op neer dat er totaal GEEN communicatie meer is, en dat is volgens mij wel nodig bij co-ouderschap! Zijn vriendin verbegt alles van welke communicatie dan ook, stuur ik een sms naar zijn nummer, antwoord zij met haar nummer.
Volgens mij is dit niet normaal???
Ik wil iets veranderen, teneerste al aan het afhaalmoment en den 2de aan zijn vriendin zijn gedrag tegenover mij en mijn zoontje
Strenz.
I get my strenght out my Little Angel