Sleutels binnen brengen?

Insa
Topic Starter

Sleutels binnen brengen?

#1 , 21 dec 2006 22:45

Ik huurde vroeger samen met een vriend een appartement, maar verliet het pand al een tijdje geleden. M'n ex-medebewoner heeft in het pand nog voor een groot jaar geleefd maar eeft toch zo'n 3/4 van de maanden niet betaald. Nu zitten we samen bij de vrederechter om die achterstallige huur te betalen en ook voor een contractbreuk ( wat ik wel graag zou hebben ). Die ex-medebewoner van me is nu verhuisd maar het contract voor dat andere appartement is nog steeds draaiend. Wat ik me afvraag is of ik de Sleutels van dit appartement mag binnen brengen en een brief erbij steken om te zeggen dat we het pand verlaten hebben? Want het feit zit zo dat de verhuurders vragen bij de rechter voor een contractbreuk en als zij die vragen moeten we die 3 maanden toch nie bijbetalen? En als ik die sleutels en die brief opstuur vraag ik toch voor een contractbreuk of nie?

Vriendelijke groeten

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Huren”