facturings/betalings dilemma met hovenier - help!!!!

Tope

Re: facturings/betalings dilemma met hovenier - help!!!!

#16 , 20 dec 2010 11:54

bras4real spreekt zichzelf bovendien tegen, want hij schrijft:

'in de zin dat hij in een jaar 7 weken fulltime gewerkt zou moeten hebben en zo groot is de tuin nou ook weer niet'

'het is een hele grote tuin, grasveld is bijna zo groot als een voetbalveld'

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
eylis

#17 , 20 dec 2010 15:22

bancaire bras4real moet dringend ook nadenken of hij op zijn buitenverblijf met mini-voetbalveld ook niet nog ergens een achtergebleven poetsvrouw, een verdoken kindermeisje of een opgesloten chauffeur vergeten heeft.
Ruikt naar heelaangebrand zwartwerk
op een witgewassen buitenverblijf :-)

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#18 , 20 dec 2010 15:34

En wat is de tuinman zijn BTW nr??

Reclame

Tope

#19 , 20 dec 2010 17:43

Ter vergelijking: Ik betaal zo'n 800 Euro per jaar voor het onderhoud van mijn stadstuintje door een prof tuinman.

bras4real
Topic Starter

#20 , 20 dec 2010 18:15

_
Laatst gewijzigd door bras4real op 20 dec 2010 18:47, 6 keer totaal gewijzigd.

float

#21 , 20 dec 2010 18:28

ik woon in Nenderland en de werken worden in Nederland uitgevoerdt'! Tuinman is ook Nederlander. dank voor de reacties
Het heeft GEEN zin om uw vraag op dit forum te stellen. Het BELGISCH recht is NIET van toepassing.

bras4real
Topic Starter

#22 , 20 dec 2010 18:47

wat betreft tegenspreken grote tuin bedoel ik te zeggen dat de tuin redelijk groot is, gemiddeld groter dan de tuin van een rijtjeshuis maar ook niet zo groot dat er voor EUR 80 000 aan kosten gemaakt worden

ik treedt op als vertegenwoordiger voor mijn moeder in deze kwestie dit is de uiteindeloijke gedupeerde en verantwoordelijke voor de verloop van zaken.

wat ik meldde bovenaan is dat mijn vader deze tuinman aanstuurde maar die is overleden hij had alle wijsheid in deze kwestie.

ook al ben ik loodgieter wat zou mijn werkende status er toe doen? ik gaf mijn status alleen maar op om aan te geven dat ik geen juridische kennis heb maar een andere achtergrond. Iedereen op deze thread is er slechts op uit om af te zeiken en te benadrukken dat een bankier niet zijn eigen geldzaken zou kunnen manage-en. ongelofelijk kortzichtig en klein allemaal

in plaats van beweringen maken van iedereen op dit forum en met verwijten te komen is hier geen etiquette om simpelweg een buurland bewoner advies proberen te geven DESONDANKS het nederlands recht betreft. niet 1 Belg hier. advocatuur van topniveau,

enfin, op weg naar een nederlands forum inderdaad, wat een %$£"^-forum.

float

#23 , 20 dec 2010 18:53

Nogmaals, het heeft geen zin dat wij advies geven over een situatie die volledig door het Nederlandse recht wordt beheerd. Als wij hierop het Belgisch recht zouden toepassen, leidt dit tot verkeerde conclusies.
Ik snap niet waarom je per se advies wil over het Belgisch recht?

Sirius legal
Contacteer: Website

#24 , 21 dec 2010 15:05

Goed, toch een advies onder Belgisch recht (maar de TS weet dit wel en het is wellicht de reden waarom de vraag hier gesteld werd en niet op een Nederlands forum): loop niet op internet te koop met problemen rond zwartwerk. De fiscus leest soms ook mee.

eylis

#25 , 21 dec 2010 15:58

en ook nog: vreemd paradigma... een "bankier" die geen juridische achtergrond heeft....
ik dacht dat dat nu juist de sterkte van een bankier is...

Vandebos

#26 , 21 dec 2010 17:16

Tijd om op deze discussie een slotje te plaatsen me dunkt.

met deze...

Terug naar “Consumenten Koop”