hallo,
Ik ben ten einde raad, ik ben op het moment feitelijk gescheiden, ik heb een vonnis waarin staat dat de vader van mijn 2 zonen de kinderen alleen op zaterdag mag zien, geen overnachting.
Ik ben van hem aan het scheiden omdat hij achter men rug aan de cocaine zat en alcohol en weet ik veel wat em nog nam...
Ik was zo blind dat ik het gewoon door had dat hij aan de drugs zat. ik kreeg dagelijks slaag zelfs toen ik hoogzwanger was en de baby geboren. hij stal geld van me, loog, bracht en brengt nog steeds schulden, inbraken was altijd bezig met louche illigale zaken en altijd komt hij er mee weg. heb meerdere maals klachten neergelegd voor slagen en verwoningen en hij heeft de laatste keer (wanneer ik hem heb verlaten) 2 weken later in het gevangenis gezeten voor enkele maanden hij heeft vorig jaar ook gezeten voor carjacking en ontvoering en slagen van een politieagente en hij kwam al vrijuit na 11 dagen. hij eist nu week om week, terwijl ik zelfs niet meer wil dat de kinderen zaterdags naar hem gaan tenzij onder toezicht. vorig weekend heeft hij mijn voertuig gestolen (was nog niet verzekerd) en dit is in beslag genomen, en hij gaat vrijuit terwijl hij onder invloed van alcohol reedt (dat was de reden waarom ze hem tegenhielden).
Zou dat kunnen dat de rechter misschien zou kunnen toelaten dat hij de kinderen alleen onder toezicht kijgt te zien?
Want ik vertrouw hem niet, hij is zelfs in staat om de kinderen niet meer terug te geven en weg te gaan. (met behulp van zijn familie) wij zijn wel van marokkaanse origine, maar hij komt uit een veel strengere gezin dan ik, ik ben open opgevoed.
ik hoop dat iemand een antwoord kan geven op mijn vraag.
Groeten...