Hallo,
Ik ben op zoek naar een advocaat, bij voorkeur in de omgeving van Gent, die veel ervaring heeft met opeisen van niet betaalde allimentatie en vooral niet betaalde buitengewone kosten.
Ik kan blijkbaar nergens terecht voor deze vraag want men mag daarover blijkbaar geen raad geven.
Heb reeds een 7 jaar geleden dit hele proces doorlopen, maar de advokaat in kwestie had waarschijnlijk niet veel ervaring met mensen die niet willen betalen. Het heeft meer dan 2 jaar geduurd eer ik een cent gezien heb en al het geld dat betaald moets wordn is opgegaan aan advokaten en gerechtskosten. Dit geld was nochtans voor mijn kind bedoeld.
Sedert dan betaald mijn ex man wel meestal het kindergeld ( dat we heel laag gehouden hebben) maar niet de buitengewone kosten en dit reeds meer dan 5 jaar. Ik kan natuurlijk oponieuw een procedure opstarten, maar dit wil ik alleen doen met de hulp van een advokaat die hierin ervaring heeft. Mijn exman oont in Frankrijk (adres onbekend) maar werkt, voor zover ik wet, wel nog in het franstalig gedeelte van belgie. (Dit maakt alles nog complexer.
Ik heb dringend raad nodig want de kosten lopen op en men kan slechts opvragen met 5 jaar terugwerkende kracht.
Kan iemand mij raad geven?
Alvast bedankt voor jullie hulp.