hallo,
Vroeg mij af wat de wet zegt over slagen en verwondingen en eerroof?
Vorig jaar had iemand mij aangevallen met een glas waardoor ik 6hechtingen had aan mijn gezicht
Littekens zijn nog zeer duidelijk zichtbaar juist boven en onder mijn oog, kaak en oor.
Zonder reden kreeg ik een glas tegen men gezicht geslagen, juist wanneer ik hem wou terugslaan de security vergiste zich en had mij tegengehouden waardoor de schuldige kon onstnappen, politie was gekomen en had mijn verklaring afgelegd en kon dus meegaan met de ambulanciers
Ik heb 2 getuigen die alles hebben gezien die ook al een verklaring hadden afgelegd
weken later ging ik terug naar de politie en bleek dat die persoon een dag na de voorval had hij een klacht ingedient tegen mij, dus heb ik dit vermeld aan men advocaat.
had maanden niets meer gehoord van mijn advocaat en krijg opeens een brief van de kbc
dat ik hen klant schade heb aangebracht door slagen en verwonding en dat ik 500+ euro moest betalen..
Heb dit opgezocht en dus duidelijk een zaak van 'eerroof'
Heb onmiddelijk mijn advocaat ervoor gecontacteerd en heb hem mijn volgende documenten doorgestuurd
kopie van:
verklaring van de politie
ziekenhuisbrieven
Kbc brief
maanden later krijg ik niets meer te horen van mijn advocaat, ik ben nu opzoek naar een ander
Wat ik heel graag wil is geld uithalen van deze zaak, omdat niets mij gelukkiger zou maken dat hij boet voor zijn daden..
Alvast bedankt!
grtjs