normale gang van zaken?

rulina
Topic Starter

normale gang van zaken?

#1 , 24 nov 2006 16:46

Kreeg vandaag een mailtje
Vandaag werd de echtscheidingsprocedure gepleit voor de Rechtbank , zowel zijn adv als ikzelf pleitten wat er in de besluiten stond.

Ik wist zelfs niet dat het vandaag zou gepleit worden, alles nagechequet en nergens een pleitdatum te vinden.
ik werd dus niet op de hoogte gesteld
met gevolg dat ik nog meer het gevoel heb, dat er met ons geen rekening wordt gehouden ,en alles boven ons hoofd afspeelt ! Tegenpartij alles kan doen gelijk zij willen
Is dit een normale gang van zaken? gebeurd dit altijd zo ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Juridisch actief: Nee

#2 , 24 nov 2006 18:12

Wanneer een rechtsdag wordt vastgesteld waarop de zaak kan gepleit worden worden partijen in principe door de griffie per gewone brief verwittigd.

Wanneer een zaak op een zitting, waarop ze werd vastgesteld, tegensprekelijk wordt uitgesteld worden partijen in principe niet meer door de griffie verwittigd. Het is de taak van de advocaat zijn cli?nt dan te verwittigen.

scorpioen

rulina
Topic Starter

#3 , 24 nov 2006 19:35

De rechtsdag werd inderdaad reeds vastgesteld eind 2003
ze begonnen deze procedure om bij de vrederechter weg te geraken, daar werd het te warm. Zo had deze geen bevoegdheid meer!
tegenpartij heeft het toen naar de rol laten verdwijnen.
Maar ze hadden geen voet om op te staan
helft van dit jaar hebben zij het terug van de rol gehaald.
er werden besluiten en antwoord besluiten opgesteld.
ze hadden nog steeds geen voet om op te staan, probeerde weer met vanalle leugens, waar wij tegendeel van konden bewijzen, dan draaide ze het om naar 2 jaar
maar ik ben dus niet verwittigd door mijn raadsman wanneer de zaak zou gepleit worden
Ik snap niet waarom ze dat doen. Ze zijn zeker bang dat je komt luisteren op
de rechtbank.
En dat je zo te weten komt dat ze hun werk toch niet doen zoals het hoort.
????????????????????

Reclame

rulina
Topic Starter

#4 , 24 nov 2006 20:52

De rechtsdag werd inderdaad reeds vastgesteld eind 2003
ze begonnen deze procedure om bij de vrederechter weg te geraken, daar werd het te warm. Zo had deze geen bevoegdheid meer!
tegenpartij heeft het toen naar de rol laten verdwijnen.
Maar ze hadden geen voet om op te staan
helft van dit jaar hebben zij het terug van de rol gehaald.
er werden besluiten en antwoord besluiten opgesteld.
ze hadden nog steeds geen voet om op te staan, probeerde weer met vanalle leugens, waar wij tegendeel van konden bewijzen, dan draaide ze het om naar 2 jaarMet de bedoeling het dan proberen om te draaien!!! Maar ik ben dus niet verwittigd door mijn raadsman wanneer de zaak zou gepleit worden
Ik snap niet waarom ze dat doen. Ze zijn zeker bang dat je komt luisteren op
de rechtbank.
En dat je zo te weten komt dat ze hun werk toch niet doen zoals het hoort.
????????????????????
de rechtbank kan er anders over beslissen indien de eisende echtgenoot het bewijs levert dat de feitelijke scheiding te wijten is aan de fouten en tekortkomingen van de andere echtgenoot.(Burgerlijk Wetboek)
zijn adv is dus een pittbull en probeert alle vuile trucjes is niet het eerste!

Terug naar “Echtscheiding”