mijn dochter is afgenomen

katialuna
Topic Starter

mijn dochter is afgenomen

#1 , 16 okt 2010 19:27

halloik heb hier enkel vragen mijn dochter is vorige maand 6 jaar geworden en ik mag haar niet zien door valse beschuldigingen ik ben met haar vader getrouwd geweest toen zijn we uit elkaar gegaan en hadden we een co-ouderschapsregeling maar dat vondt hij niet okhij woont bij zijn moeder in zij werkt als sociaal assistente van comite bijzondere jeugdzorg tijdens de regeling co-ouderschap verblijf mijn dochtertje vaak bij mijn ouders als ze bij mij was omdat ik veel ging werken ik woonde toen nog in hasselt maar een paar maanden erna ben ik naar genk verhuisd omdat ik een nieuwe vriend had maar hij had een strafblad als ex dealer toen is mijn ex-man dat te weten gekomen en heeft die mijn zus een valse verklaring op papier laten zetten dat ik gebruikte ( zodat ik al mijn rechten als moeder kwijt zou geraken) wat niet waar was ik was altijd goed voor mijn kindhij heeft mijn zus verplicht zodat zij luna nog mocht zien maar toen ik voor de recht bank ben moeten komen heb ik de zaak verlore en mocht ik haar niet meer zien en dit is nu al 2 jaar bijna zo ik ben door het verliezen van die zaak op een dwaal pad te recht gekomen maar nu sta ik al maanden terug terrecht op mijn benen en ik wacht nu al bijna 1 jaar op een zaaak om haar terug te zien maar mijn advocaat doet blijkbaar niets want mag ze nog steeds niet zien ik wil zo snel mogelijk het contact tussen mij en haar herstellen maar weet niet zo goed hoe ik dat kan ik hoop dat jullie me kunnen helpen dank je

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
lucgescheiden

#2 , 16 okt 2010 23:00

Katialuna, sporen van gebruik blijven zeer lang bewaard in het menselijk lichaam, dus laat een medisch rapport opstellen door een deskundige.
Met dit rapport kan je dan alle leugens laten rechtzetten, zou ik denken.
Handige documenten voor Personenrecht

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”