allimentatie

aerdenrudi
Topic Starter

allimentatie

#1 , 23 nov 2006 12:04

hallo ik ben een vader van 3 kinderen hoewel ik mijn kinderen regelmatig zie kan ik onmogelijk allimentatie geld betalen ik moet 450? betalen en ik heb een inkomen van 400? nu heb ik vandaag een brief ontvangen van de politie dat ik op verhoor moet komen.
ik maak me groote zorgen en mijn prodeo advokaat zegt gewoon als je niet kan betalen kan je niet betalen .
ik heb gehoord dat ze je kunnen opsluiten voor dergelijke gevallen dit kan toch niet .
kan er mij iemand zeggen wat ik moet doen ik ben ten einde raad en mijn prodeo doet er niets aan

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Juridisch actief: Nee

#2 , 23 nov 2006 12:19

Hoe komt het dat je meer moet betalen dan je inkomen?
Waarom vraag je aan de rechter geen vermindering / afschaffing van het te betalen onderhoudsgeld,

scorpioen

Artur

#3 , 24 nov 2006 07:42

Rudi,

inkomsten van 400 kan niet! hoeveel bedraagd leefloon?
tenzij dat je een zelfstandige ondernemer bent en je keert jezelf zo'n laag bedrag uit. maar dan is ook logisch dat de rechter daar niet intrapt..
normaal gezien kan dat niet!
ex van mijn vrouw betaalt 100euro per maand als alimentatie en hij verdient 36000per jaar dat is 3000per maand...

Reclame

Lex

#4 , 24 nov 2006 09:37

afschaffing van het te betalen onderhoudsgeld,
Hoe wil je dat realiseren?

Terug naar “Echtscheiding”