hallo iedereen ,zit in een vervelende situatie,een half jaar geleden heeft mijn man 2 films gehuurd in een videotheek op 30 km van mijn woonadres op mijn naam ,ik persoonlijk was er niet bij en wist van niets want het ging een tijdje slecht tussen ons!
op een dag krijg ik een brief met een boete op het adres van mijn ouderlijke woonst een boete dus van 97 euro met administratieve kosten
ik viel uit de lucht en ben naar de videotheek geweest ,mevr. stond erop dat ik dit betaal want dat het mijn man was die ze op camerabeeld heeft ,maar ik zelf niet want wist van niets. toen ik razend mijn man belde zei hij doodleuk nou ik heb men identiteitsbewijs gegeven maar had een boete dus mocht ik op jou naam huren dat mag toch zomaar niet ben daar al zeker vier jaar niet mee geweest ? nu heeft ze me voor de vredegerecht gedaagd ? sta ik recht in men schoenen als ik dit uitleg aan de rechter of kan ik toch niets doen? aangezien ik persoonlijk niet ben gaan huren ? wat is jullie mening of advies ? alles is welkom echt want ben echt ten einde raad. dank u