Natuurlijk siert het u weinig ten overstaan van de forumbezoekers las u een verhaal schetst dat de waarheid zou moeten weerspiegelen en daarna afsluit met:
kan hij iets doen als ik niet betaal ? Deze zin houdt toch voor mij al een bepaalde stelling in anders zou je die vraag als je werkelijk wil betalen niet eens stellen.
Jij bent misschien wat gekrenkt in je trots omdat die traiteur daar aan de deur staat en je sms stuurt maar je moet misschien ook eens in zijn plaats gaan staan
en je de vraag stellen dat er misschien al anderen voor u zijn geweest met een zelfde verhaal maar die dan nooit over de brug gekomen zijn.
Je moet dan ook begrijpen dat door dergelijke verhalen meer en meer ondernemers vanuit hun positie keiharde garanties zullen beginnen vragen zoals bijvoorbeeld
zelfs voor het kleinste feest een kontrakt getekend met alle voorwaarden en dat er van dat vertrouwen van man tot man of in dit geval van man tot vrouw dan weinig
of geen sprake meer is. Nochtans is het hebben van vertrouwen in een ondernemer één van de elementen waarop klanten hun keuze maken.
Daarom vind ik je drijfveer om eventueel niet te betalen wel vrij zwak. Je bent alleen wat gekrenkt door die sms. Maar je moet ook de traiteur zijn positie willen zien
Als u tevreden was van het geleverde voedsel en de diensten die daar eventueel bijhoorden dan moet u diet gewoon netjes betalen en dan pas een telefoontje plegen
naar de traiteir waarin u uw ongenoegen omtrent de dreiging bekend maakt.
Ik begrijp ook uw vraag eingelijk niet zo goed want e ris geen enkele juridische grond waarom u niet zou betalen. Tenzij u door toedoen van de traiteur zo'n gewichts
toename hebt dat u niet meer in uw bruidsjurk kan (grapje hé

)