Bedankt voor uw antwoord!
Ik ben er zeker van dat er op het bord geen "herhaling" stond.
De foto werd genomen in Aalst.
Ik heb even op Google maps gekeken en er staat een foto op vóór ze de buurt vernieuwd hebben. op die foto staat het bord duidelijk op de juiste plaats [foto: 2009];
https://www.google.be/maps/@50.940946,4 ... e0!6m1!1e1
Maar nu hebben ze het bord een 3 tal meter verder gezet, waardoor mijn parkeerplaats dus voor het bord valt [foto: 2014]
https://www.google.be/maps/@50.940999,4 ... e0!6m1!1e1
Vandaar wsl de verwarring van het parkeerbedrijf.
Ik heb inmiddels antwoord ontvangen op mijn klacht:
"Bij nader en grondig onderzoek van deze klacht kunnen wij tot onze spijt geen gegronde en wettelijke reden aanhalen die tot annulatie van uw retributiebon zou kunnen leiden volgens het retributiereglement van de Stad.
De signalisatie te AALST is opgesteld conform de wetgeving op het plaatsen van signalisatie.
Verkeersborden die een betalende- of blauwe zone aanduiden, zijn zonale verkeersborden. Dit houdt in dat één verkeersbord verantwoordelijk is voor de signalisatie van één of meerdere straten."
Ik ben ook niet de enigste die hier verward is, want toen ik naar het kantoor in Aalst trok, zei de persoon achter de balie zelf, dat hij daar ook al opgeschreven werd.
Zou ik hiermee dus verder gaan of heb ik te weinig kans?