Beste,
Na dertig jaar geen kontact is mijn vader overleden. 6 maanden geleden een telefoon gekregen van het ziekenhuis over de kritieke toestandvan mijn vader.
Dan 1 keer op bezoek geweest in het ziekenhuis, daar vertelde hij dat hij een hospitalisatieverzekering had alsook een wagen.
Deze wagen werd gebruikt door een bevriend koppel die reeds een 5 tal jaar voor hem zorgde.
Vorige week kwam mijn vader te overlijden. In zijn studio was echter de Tv en radio al verdwenen. Het bevriende koppel vertelde dat hij geen auto had. In enkele papieren kwam aan het licht dat hij tot mei 2008 wel een auto had, en dat hij de nummerplaten toen heeft ingediend.
Toeval wil nu dat dat bevriend koppel met zo'n gelijkaardige auto rijden, en dat ze beweren dat hij geen auto meer had toen zijn voor hem begonnen te zorgen. Dit koppel heeft al over een aantal dingen niet de hele waarheid gezegd
Veel geld blijft er na de begrafenis en medische kosten niet meer over. Geld is er nooit ontvangen voor de eventuele verkoop van zijn wagen, heb alle rekeninguitreksels nagegaan. het was toch een toen recente wagen van 2005.
Zou ik deze wagen nog kunnen terugvorderen?
alvast bedankt