Maar goed, 't was een idee als een ander

je argument(en) begrijp ik niet helemaal. Het klinkt dat het JF-team een klasse wil creeren, maar dat zo benoemen zou niet juist zijn.Nogmaals, als, als er aan een aantal leden in de toekomst de mogelijkheid wordt geboden om aan de posters duidelijk te maken dat ze over een bepaald thema een grotere dan gemiddelde kennis hebben en bereid zijn deze te delen op het forum dan is het absoluut niet de bedoeling hiermee klasses van leden te creëren. Als er leden zijn die dit op deze wijze wensen te interpreteren zijn het deze zelf die als het ware een klasse creëren. Tenslotte dient men er tevens rekening mee te houden dat diegenen die effectief de mogelijkheid krijgen een dergelijke functie te vervullen beduidend meer in gaten zullen gehouden worden dan een andere poster wat betreft de kwaliteit van hun antwoord en hun houding tov. vragenstellers. Wat jij graag een "titel" of "klasse" noemt zal in realiteit meer plichten dan rechten scheppen.
De moderatie is okIk denk dat je moeilijk kan beweren dat er op dit forum streng gemodereerd wordt.
De moderatie = okWat betreft verschillende klasses op JF op dit ogenblik, komaan zeg. Er zijn welgeteld 3 actieve moderators, inclusief de webmaster. Ik denk niet dat je van één van ons kan zeggen dat er misbruik gemaakt wordt van die rechten of dat we ze zonder nadenken toepassen.
Zou dat bij een titel of een klasse ook zo kunnen zijn?Wat jij graag een "titel" of "klasse" noemt zal in realiteit meer plichten dan rechten scheppen.
Nope, want nu kom je voor een gedeelte op mijn terrein, geschiedenis... Titels werden gezocht omdat ze meer vrijheden dan plichten schiepen: vrijheid van belasting, vrijheid om enkel beoordeeld te kunnen worden door zijn gelijken, recht van lage en/of hoge rechtspraak tov de bewoners van zijn domeinen, recht op het heffen van tollen en belastingen, enz, enz.Vandebos schreef:
Wat jij graag een "titel" of "klasse" noemt zal in realiteit meer plichten dan rechten scheppen.
Zou dat bij een titel of een klasse ook zo kunnen zijn?
RR
Een groeiend succes verhoogd nu eenmaal ook de kosten, maar ook het risico op nog grotere kostenOp het einde van de dag is één en enkel één persoon die deze beslissing kan nemen en dat is de webmaster die braafjes iedere maand opnieuw en opnieuw de facturen voor het bestaan van dit forum betaalt.
Als u graag een IP-ban riskeert, ga uw gang zou ik zeggen.In dezelfde context; volgende vraag:
Word er op dit forum een controle uitgevoerd op het aantal verschillende nick-namen op éénzelfde IP-adres?
Zou heel handig kunnen zijn om jezelf eens gelijk te kunnen geven
Mijn inziens iets dat automatisch zou moeten lopen, zoals Lightning hier min of meer aangaf.dat kan worden nagekeken. enige suggesties?