hallo,
ik weet me even geen raad meer , door verschillende problemen heb ik een maand mijn huur niet kunnen betalen en dit is dan uiteindelijk opgelopen naar 3 maand , nu heb ik vorige week een brief ontvangen van het vredegerecht om te verschijnen op 25 augustus en vraagt de verhuurder om een ontbinding van het huurcontract , een verbrekingsvergoeding van 3 maand huur , waarborg van 1200 euro en de gerechtskosten geraamd op 1400 euro , ik heb ondertussen contact gehad met mijn huisbaas en voorgesteld de achterstallige huurgelden morgen over te maken , daar was hij mee akkoord maar kan blijkbaar de rechtbank niet meer uitstellen ,
nu is natuurlijk mijn vraag : wat kan de rechter nog besluiten na dat ik alle achterstallige huurgelden voor de zitting heb overgemaakt ?
ik ben een alleenstaande moeder en kan natuurlijk niet al die kosten betalen die hij eist , dus ik vraag even hier iemand zijn / haar mening wat mij eventueel te wachten staat op de zitting en of ik ook al heb ik de achterstand betaald , toch uit huis word gezet ?
alvast bedankt voor jullie reacties ,
groeten ,