Sinds 3 oktober zijn wij verhuist naar een nieuw appartement. Donderdag middag 27 september kreeg ik een verwarrend telefoontje van het immokantoor dat ze de sleutels hadden. Ze wilden het asap afhandelen dus konden vrijdag 28 september de sleutels krijgen. Ze hebben echter niet aan ons gevraagd om samen het pand te controleren op mankementen. Op een paar kleine dingens was het in orde voor ons. Dus ging ik in alle enthousiasme aan het schilderen zaterdag. Toen ik 's avonds de verfborstels wou uitspoelen merkte ik dat ik geen warm water had. Ik dacht dat misschien de gas was afgesloten. Maandag 3 oktober heb ik in de garage ( die trouwens niet toegankelijk is voor ons) uiteindelijk de meters kunnen noteren en vaststellen dat de gas niet was afgesloten, wat Eandis mij telefonisch ook bevestigde. Ik verwittigde onmiddelijk het woonbureau, maar kreeg geen gehoor. De contactpersoon was op vakantie. Immokantoor gebeld, die trokken het hun aanvankelijk niet aan en dachten dat ik " waarschijnlijk een knopje niet had ingedruk" en vonden het onnodig een loodgieter langs te sturen als het waarschijnlijk toch maar iets onozel was. Na veel vijfen en zessen kwam er dan woensdag eindelijk een loodgieter, die bevestigde mijn vermoeden dat de ketel stuk was. Hij moest de vervangstukken bestellen, hij wist niet hoelang dat zou duren. Nu zijn we vrijdag 5 oktober, het weekend begint, na intussen 30 keer gebeld te hebben met immo, woonbureau, loodgieter blijkt dat we het weekend ingaan zonder 1 druppel warm water. Het schijnt ook niemand 1 reet te kunnen schelen dat wij met 2 kleine kinderen zitten die graag thuis zouden gewassen worden zonder elke dag in een ander bad of douche te moeten gaan.
Wat kunnen wij doen? Ik heb geen telefoonnummer van de verhuurder om eventueel te overleggen over een tegemoetkoming in welke vorm dan ook. Het immokantoor trekt er zich ook niets van aan. Ik had graag wat advies gekregen... Bedankt