#8 , 06 jul 2012 09:58
Via de deur van het appartementsgebouw dat geforceerd was zijn ze in he gebouw gekomen.
blijkbaar is dit al meerdere malen gebeurd en was de huisbaas hiervan op de hoogte en heeft ons toch niet verwittigd.
De huisbaas heeft geprobeerd om het op de syndicus te verhalen , maar ook hier heeft hij bot gevangen omdat het bedrag lager was dan het forfait.
De slotenmaker heeft de factuur naar hem toegestuurd, iets waar de huisbaas niet mee kon lachen.
Wat de boiler betreft, De firma had een schriftelijke goedkeuring nodig van de huisbaas zodat ze zouden komen. En hoewel mijn huisbaas had beloofd dat hij die goedkeuring zou sturen naar de firma in kwestie heeft hij dat niet gedaan.
Op de dag dat ik een technicus verwachtte, hebben ze me meegedeeld dat ze die schriftelijke goedkeuring nog steeds niet hadden ontvangen.
Ik had hiervoor een dag verlof moeten nemen voor mijn werk, dus het is dan ook begrijpelijk dat ik die firma beloof dat ik de kosten wel zal betalen want we zaten immers al bijna een maand met koud water en ik had niet veel zin om opnieuw 3 weken te wachten voor een nieuwe afspraak.
Als reactie hierop heeft mijn huisbaas besloten om te indexeren en met terugwerkende kracht ( op die manier heeft hij natuurlijk de kosten kunnen recupereren)
Misschien had ik dat inderdaad niet zomaar mogen aftrekken van de maandelijkse huur., maar ik ben het dan ook beu dat hij zijn verantwoordelijkheid als huisbaas niet opneemt.