Hallo,
ik heb vorig jaar een huis gekocht, en wilde het nog een jaar verhuren omdat ik nog studeerde. Het gaat om een mooie bungalow met 3 slaapkamer en een mooie tuin....of het was toch mooi.
De huurders hebben het volledig verwaarloosd, de tuin is een wildernis, de rolluiken zijn steeds naar beneden, ik heb al verschillende keren gebeld en aangebeld maar ik krijg geen gehoor. De verhuur is gebeurd via het interim kantoor waar de twee werken, deze hebben ook de borg opzijgezet.
Ik weet niet wat ik moet doen, ze hebben ook al eens een maand huur overgeslaan. Toen ik nogmaals aanbelde kreeg ik weer geen gehoor, en toen ik de veranda binnenkeek, brak mijn hart. Overal vuilnis en grote overvolle vuilniszakken, blikjes op de grond, en overal viezigheid. Ik ben bang dat ze terug naar portugal gaan gaan en mij met de vuiligheid achterlaten.
Ik heb geen officiele plaatsbeschrijving maar ik heb wel foto's van elke kamer gemaakt.
Kan ik hen het huis uitzetten, het contract loopt in december af. En wat met alle opgelopen schade?
Alvast bedankt voor de hulp,
Adinda