Je moet altijd naar de feitelijke situatie kijken, misschien had de verhuurder een verstopping opgemerkt. Plat dak en koepel reinigen is bovendien voor de huurder.
Het is ook rijkelijk laat en zelfs verdacht dat de huurder na het contract uitspraken begint te doen over huisvredebreuk of inklimming. Dergelijke zaken moeten onmiddellijk gemeld worden aan de politie.
Huurder heeft er 7 jaar gewoond, belaging zal dan toch niet aan de orde of het moet één van die mokkeltjes zijn die de aandacht leuk vindt.
Ronduit schandalig dat hardwerkende gepensioneerde mensen afgeschilderd worden als criminelen en slag in het gezicht van de vrouwen die echt belaagd worden.
Laat de strafrechtelijke onzin maar achterwege, dit is duidelijk een burgerlijke zaak.
Van verstopping was geen sprake. Het ging om het reinigen van zijn dakgoot. Ons plat dak en koepel hebben wij steeds heel proper schoon gemaakt. Want inderdaad dat was onze taak. Ik begin enkel over het feit dat de verhuurder vaak in onze tuin of boven op ons dak stond zonder dit vooraf met ons te bespreken om duidelijk te maken dat wij hier nooit moeilijk over hebben gedaan. We begrijpen dan ook niet waarom de verhuurder nu moeilijk doet. En Akkoord ik zal dan wel eens gevloekt hebben omdat ik gesteld ben op mijn privacy, maar het is mij nooit in mijn hoofd gekomen om hier verdere stappen te ondernemen. Ik ben dit toppic enkel en alleen gestart omdat ik niet vind dat wij moeten opdraaien voor kosten die naar mijn inziens door de verhuurder moeten gebeuren. Ik wilde aftoetsen hoe de rest hierover dacht. het woord belaging heb ik zelf nooit in de mond genomen.
Dat ze gepensioneerd zijn is een feit en dat ze misschien ook hard gewerkt hebben dat is goed mogelijk. Ik ben jong en ik werk ook hard. Maar als ik kosten moeten betalen die ik onterecht vind, dan sta ik ook op mijn achterpoten... Ik kan de centen ook goed gebruiken. Dus als ik ze niet ONTERECHT moet uitgeven, dan graag.