Ik heb een vraagje. Ik moet mijn huurhuis verlaten de huisbaas heeft het contract opgezegd ivm het zelf betrekken vd woning.
Ik heb nu een half jaar om iets te zoeken. Ik ben nu al een hele tijd aan het zoeken, maar ik vind niets dat soort gelijk is als ik nu heb.( ik mag toch aannemen dat ik iets soortgelijks mag zoeken?)
Ik heb ook katten, en bij de meeste huizen staat , huisdieren niet toegelaten. Er staat zelfs dieren op 4 poten niet toegelaten...
Doordat er zoveel vraag is naar huurhuizen kom je gewoon niet door de selectie heen.
Veel huurhuizen komen niet eens meer op het internet , omdat ze bij voorbaat al verhuurd zijn aan de mensen die op een lijst staan.
En als je al in aanmerking komt om een huis te bezichtigen, dan zijn er zoveel kandidaten dat ze mensen met een huisdier laten vallen.
Ik vrees daarom ook dat ik een groot probleem heb.( Ook omdat de vakantie eraan komt , en er dan weinig beweging is op de huurmarkt)
Mag dat nu allemaal? Mogen huizen al verhuurd worden voor ze op het internet komen? Mogen ze mensen weigeren die een huisdier hebben?
Daarbij duren die selecties van de huiseigenaren ook enorm lang, waardoor je soms weken moet wachten of je nu wel of niet in aanmerking komt, en ondertussen andere huizen aan je voorbij gaan. Wat moet ik doen om met katten toch een huurhuis te kunnen krijgen