lang verhaal kort,
ik ging op reis naar new york met mijn nicht,
ons vertrek was op 21 maart 2012, mijn wagen moest voor keuring naar het keuringsstation want die ging verlopen op 24 maart,
aangezien ik dan in buitenland zat had ik bang om terug te komen en met een niet gekeurde wagen rond te rijden, de broer van de nicht waar ik mee op reis ben vertrokken stelde dan ook voor om de wagen voor me naar de keuring te brengen en ons naar het vliegveld te rijden en zodra de wagen gekeurd is ons de week daarop ook af te halen uiteraard, uiteindelijk naar het vliegveld gereden met de man van mijn nicht en sleutel achterlaten om de wagen naar het keuringsstation te rijden en het geld voor de keuring natuurlijk, na verschillende malen hem er op te wijzen om het absoluut niet te vergeten ben ik eindelijk vertrokken op reis, paar dagen later in new york werd ik uit mijn bed gebeld door zijn zus om me te vertellen dat hij de wagen per total gereden heeft, helemaal machteloos in new york wat normaal mijn droomreis was die intussen al een nachtmerrie is geworden keek ik naar de tijd en zag ik dat het na middernacht was, ik belde hem op en hij nam zijn telefoon niet op omdat hij me niet te woord durfde te staan, na het opbellen van zijn zus vroeg ik of hij op zijn minst mijn wagen had gekeurd en het antwoord was NEE sorry maar het is vrijdag en hij wou na het weekend gaan, toen ik vroeg wat hij zo laat deed met mijn wagen kon ze er niet op antwoorden, het ongeval heeft zich voorgedaan om 2u nacht dus dat is net niet de 24ste maar valt onder de 25ste dat betekent dat mijn omnimum wegvalt, bovendien bleek achteraf dat hij aan het snelrijden was met vrienden dus een race onder elkaar,
ik wist echt niet wat ik moest doen maar dacht het is familie we regelen het wel onderling,
eens aangekomen een week later moest ik het voertuig ophalen en dat was triest want die was langs alle kanten beschadigd, het betreft hier een volkswagen eos cabrio die ik voor 18000 euro full option had gekocht,
na een gesprek met de moeder stelde ze me gerust dat ze alle schade zouden terugbetalen,
er werd ook een alcoholtest afgenomen en de verzekering had deze nodig, aangezien ik dan een week later was aangekomen bleek dat het dossier al opgestuurd was naar het parket en dat ik moest wachten tot ze het zouden vrijgeven aan de verzekering,
intussen ben ik al een jaar verder en nog steeds geen nieuws, ik heb wel met de familie contact gehad en ik werd gewoon uitgelachen en uitgemaakt voor vuil van straat en dat ik niet op mijn centen hoef te wachten, dit heeft zelfs meer pijn gedaan dan de wagen zelf die per total was gereden, het gaat hier vooral om het feit dat ik alleenstaande moeder ben van 2 kinderen en verdomd hard heb moeten werken en zo misbruik van me heb laten maken en daarna gewoon uitgemaakt en gedreigd en dat was het, ik heb lang moeten sukkelen te voet in de regen met de kinderen voor een fout die niet door mij gemaakt is, mijn neef neemt de telefoon niet op en niemand van hun laat iets weten, in de familie roddelen ze dat ik allang ben uitbetaald door de verzekering maar het doet vooral pijn dat ze zelf een nieuwe wagen hebben gekocht en op reis gaan terwijl ze de mijne gewoon kapot gereden hebben en ik sta machteloos te kijken wanneer het parket nog het dossier vrijgeeft, ik zit hier nu door in de schulden en ik wou vragen kan ik hier echt niets aan doen om ze aan te klagen, niet enkel voor de wagen maar ook voor het feit dat ze me zomaar uitlachen en ik moet slenteren in de regen al een jaar zonder wagen terwijl ze hun van niets aantrekken want ik vind dit zo ondraaglijk en onmenselijk. ik zou dit nooit aan iemand kunnen aandoen en bovendien ik heb hem enkel gevraagd om de wagen te gaan keuren en niet gaan racen en ik zat helemaal in new york dus weet ik veel wat hij er mee doet,
ik dacht een klacht neer te leggen maar is het daar al te laat voor omdat het al bijna een jaar aan de gang is, kan hier echt niet van slapen ik hoop dat iemand me hier mee kan verder helpen???
alvast bedankt