Maandag 14 januari parkeerde ik mijn wagen om 12u54 in Q-park aan Astridplein in Antwerpen.
Toen ik om 23u41 mijn wagen ging ophalen was het rechter voorste zijruitje ingeslagen. Ik heb tevergeefs naar een telefoonnummer van iemand van Q-park gezocht, 1207 gebeld die me een verkeerd nummer hebben doorgegeven, daarna naar de politie.Na een rit door de sneeuw van een klein uurtje aangifte van poging tot diefstal gaan doen bij lokale politie in Brasschaat.
Ik vond het niet meer dan normaal van hen op de hoogte te brengen van het gebeurde en vroeg tevens mijn parkeerbedrag van 19 euro terug te betalen. Ze willen me een gratis ticket voor een volgende keer toesturen.
Vermits ik de keren dat ik van een parking gebruik maak op 1 hand kan tellen op 2 jaar ben ik daar dus niks mee.Q-park gaat er prat op een "veilige parking"; te zijn.
Hier het antwoord dat ik van hen kreeg.
Beste,
Ik begrijp u volkomen.
Maar ik denk niet dat het wij claimen dat wij bewaking van de wagens doen.
Wij geven garantie op een plaats in een afgesloten zone.
Indien er mensen zijn die zelf met slechte bedoelingen binnen rijden kunnen wij dit niet uitsluiten.
De camera’s die staan opgesteld zijn om de mensen van op afstand bij te staan indien ze bij de betaalautomaat gebruik maken van de infoknop.
De camera’s in de parking zelf zijn er om een algemeen beeld te geven en staan niet specifiek op alle wagens gericht.
Alsnog wil ik u een ticket toesturen, eventueel voor een andere locatie in Antwerpen of Mechelen.
Met vriendelijke groeten,
Met dat gratis ticket ben ik niets, daarboven voel ik me er dus echt niet veilig meer en is in mijn ogen de zaak niet opgelost.
Is er een mogelijkheid dat ik toch die 19 euro terug krijg
Met vriendelijke groet
Mirabella