wanneer heb je verlof genomen én aangeduid op de dopkaart?
belangrijk is hier, van wanneer tot wanneer was je op vakantie ??
Wanneer ik met verlof ben,( duidelijk met V aangeduid op de blauwe controlekaart) kan ik toch geen aangetekende brief ontvangen van de postbode, laat staan , afhalen op het postkantoor.
]
waarom zou dit niet kunnen ? niemand zegt dat je tijdens jouw verlof ook "weg moet zijn. en als je inderdaad "weg" bent dan moet je toch bij thuiskomst een briefje van de postbode gevonden hebben om deze zending te komen ophalen.
nogmaals, ik vrees dat je dit echt met jouw vakbond moet trachten uit te klaren, zij zijn tenslotte bekend met wetten, procedures en hebben contacten met rva-vdab.
rva houdt zich enkel aan regels en procedures.
de rol van jouw consulente lijkt me hier nogal warrig, zij zou jou meer moeten kunnen vertellen over die mails.
maar ook belangrijk is , hoelang ben je al werkloos ? sinds wanneer heb je die consulente ? en is dit de eerste keer dat je wordt uitgenodigd voor een gesprek ?
indien ja lijkt het me sterk dat men je maar een paar dagen daarvoor zou gemaild hebben en geen brief gestuurd . in dit geval kan jouw vakbond zeker dit in jouw voordeel ter sprake brengen.
want in jouw brief moet zeker ook staan waar en op welke manier je tegen de beslissing van de rva kan reageren en dan biedt de vakbond jou hier bijstand.