Het is verdaagd tot eind oktober.
De RVA heeft tijd tot half juni om een conclusie in te dienen. Ik heb tijd tot eind augustus om een syntheseconclusie in te dienen. De RVA heeft tijd tot half september om een syntheseconclusie in te dienen. Het proces is eind oktober. Het vonnis met de oorveeg voor de RVA is waarschijnlijk voor eind november. Het zal waarschijnlijk opgestuurd worden eind december. De RVA heeft waarschijnlijk tijd tot eind januari om in cassatie te gaan. Als ze mijn advocaat hebben laten weten dat ze niet in cassatie gaan dan is het waarschijnlijk al eind februari. Dan ben ik waarschijnlijk eind maart uitbetaald.
Het valt weer samen met religieuze feestdagen. Dat is psychologishe oorlogsvoering. Het thema van vorige week was "bang afwachten". Eerst sturen ze de brief zodat hij zou moeten toekomen op de dag voor een feestdag. Daarna is het dan brugdag enz. De facteur komt onverwacht een uur vroeger en steekt een bericht in de bus dat je over 5 dagen de brief mag gaan afhalen. In het postpunt staan de gangstalkers je dan op te wachten met gebrekkigen in rolstoelen en frustreerbabies terwijl de bediende doet alsof je brief onvindbaar is.
Je wordt dus verondersteld van je 5 dagen op te fretten van de zenuwen en dan te ontploffen van colère omdat je nog eens een half jaar zonder inkomen zit. Die gebrekkigen en die babies dienen om je te doen doorslaan. Ik heb dat ondertussen al zo dikwijls gezien dat dat geen indruk meer maakt. Het is beter om indruk te maken met wat je te vertellen hebt in plaats van met de randanimatie.
Als je zou kunnen geschorst worden, zodat het zou kunnen eindigen met een proces, dan is het goed mogelijk dat ze je gaan lastigvallen met gang stalking en electronic harassment. Dus als je dopt dan is het best dat je daar over leest zodat je weet wat het is voordat het zover is.
Dat zijn een paar simpele voorbeelden van wat je kunt tegenkomen wanneer je in beroep wilt gaan tegen de RVA:
- Je hoort plotseling klaar en duidelijk zeggen: "Zelfmoord, doe dat." Dat gaat zo om de paar seconden voor de rest van je leven, wat je ook onderneemt en waar je ook gaat.
- Elke vrijdag om juist 12u krijg je schele koppijn die duurt tot zaterdag om juist 12u. Daarna is de koppijn plots over. Als je in je bed kruipt om zoveel mogelijk te slapen dan krijg je dromen waarin je schele koppijn hebt. Dat gaat zo voor de rest van je leven.
Dat en nog veel meer kun je tegenkomen als je in beroep wilt gaan tegen de RVA.
Dat is een goede introductie:
www.raven1.net