Hallo, ik heb sinds november 2009 deeltijds gewerkt en deeltijds school gevolgd tot juni 2011. Ik mocht normaal vanaf 1/07/2011 vast indienst treden op het werk waar ik werkte (zorgbedrijf antwerpen) maar ik was zwanger, dus hebben ze mijn contract niet verlengd. Ik ben naar de HVW geweest met mijn C4 en die zeiden dat ik moest wachten op een antwoord van de RVA. Uiteindelijk moest ik in wachttijd tenzij ik ging werken dan konden die dagen er nog bij geteld worden voor een positief antwoord, wat niet ging omdat ik zwanger was. dus zat ik in wachttijd. Van 07/07/2011 tot en met 01/01/2013 ik ging normaal gezien terugtrekken vanaf april maar die aanvraag is ook geweigerd, nu hebben ze de aanvraag terug ingediend in December 2012 het was ok. Tot ik niets meer hoorde dan ben ik terug naar de ABVV geweest en die zei dan ja sorry je gaat pas vanaf 01/01/2013 terug trekken. Nu is het bijna 01/04/2013 en ik heb nog steeds geen enkele cent ontvangen?? hoe lang mag zoiets duren vooralleer ze iets storten?. Ik weet ik heb heel lang moeten wachten en ik ging van toen terug trekken wat niet het geval was en nu geven ze mij pas vanaf januari waarop ik gewoon akkoord ga en niets zeg. ( Ze weten het toch altijd beter) Ik vindt dat ik nu wel recht heb op uitkeringen maar telkens ik bij de ABVV langs ga zeggen ze sorry wij moetten eerst een goedkeuring krijgen van RVA voor we doorgaan met stortingen.
Met vriendelijke groeten.