hallo,
Mijn vriendin woont in een weekendverblijf waar op heden geen domicilieadres mogelijk is.
Zij woont daar omdat ik (de eigenaar) haar die gunst verleent tot ze een eigen intrek heeft.
De reden dat ik haar daar laat wonen is omdat ze de moeder is van mijn kind.
Pikant detail; ik heb het kind bij haar verwekt toen ze nog gehuwd was zodat het kind niet mijn naam kon dragen.
Wij hebben via gerechtelijke weg gepoogd om het kind op mijn naam te krijgen ( DNA-analyse etc..) en de uitspraak zal weldra (7 maart) volgen, aangezien de procureur het DNA-attest heeft onderstaaft geloven wij dat het kind inderdaad op mijn naam zal komen.
In de dagvaarding had de advocate van ons een zinnetje gezet dat nu tegen ons gebruikt wordt, nl dat wij een feitenlijk gezin vormen terwijl dit niet zo is, ik laat haar toe om tijdelijk in mijn buitenverblijf te wonen aangezien ze nog niet over allimentatie kan beschikken zolang het kind op haar ex-man's naam staat.
mijn vriendin is werkloos en trekt een werkloosheidsuitkering voor alleenstaande moeder met kind.
Haar ex-man zijn zuster en schoonbroer werken op de RVA en hebben vertrouwelijke informatie doorgespeeld aan de ex-man, nl dat mijn vriendin werkloos en alleenstaand is.
Nu heeft de ex-man een brief aan de RVA-gestuurd met een afschrift van de dagvaarding om zo te proberen om ze van de werkloosheidsuitkering te laten schrappen.
mijn vraag is dan ; kan rechtstreekse familie (zuster en schoonbroer) van de ex-man die werkzaam zijn op de RVA zomaar vertrouwelijke informatie doorgeven aan die man zodat die een dagvaardingsbrief kan gaan gebruiken om mijn vriendin ten laster te zijn??
Volgens mij is dit inmenging van werknemers van de RVA met de persoonlijke levenssfeer van mijn vriendin, of zie ik dit volledig fout???
alle reacties zijn welkom
grtjes, stephke