Het is een lang overzicht.. maar we vragen ons af wat we kunnen doen.
11 november:
De kindjes mochten komen naar ons (de tweede keer nog maar). Wel weer problemen gehad met de moeder en de kindjes waren alles behalve verzorgt.
25 november:
geen kindjes wegens ziekte, het kon maar ik heb er mijn twijfels over want volgens haar facebook is ze de avond ervoor uit gegaan en wie gaat er nu uit als je zieke kindjes thuis hebt???
29 november:
2 gerechtsdeurwaarder aan de deur die alles hebben komen opschrijven van m'n vriend omdat zijn (h)ex haar verkeersbelasting van 2011 niet betaald heeft. Ze doorsturen naar haar adres kon niet want de nummerplaten staan op mijn vriend zijn naam. Wij hebben dan die nacht de nummerplaten van haar auto gehaald (we mochten van advocaat en politie want het is mijn vriend zijn eigendom) want de boetes enzo komen ook hier terecht. We hebben meerdere malen gevraagd om de nummerplaat te wijzigen (6 maanden geduld gehad), maar dit heeft zij niet gedaan. We zijn de dag erna naar Brussel gereden om de nummerplaat te laten schrappen en de autoverzekering ook want deze stond blijkbaar ook nog steeds op mijn vriend zijn naam, net zoals zij haar ziekenbond ook nog steeds niet gewijzigd heeft. Wij zijn dan de nacht erna ons huis uitgevlucht met onze honden uit angst voor wraak.
1-8 december:
mijn vriend stuurt sms'jes naar de mama om te laten weten dat hij 9 december om de meisjes komt. GEEN reactie gehad.
9 december:
Omdat wij geen reactie kregen op de sms'jes is mijn vriend naar daar gereden om dan tot de vaststelling te komen dat hij ze niet meekrijgt.
WEER geen meisjes, ze hadden de waterpokken.. De politie heeft vaststelling gedaan en een PV opgemaakt, maar iedereen weet dat de waterpokken een onschuldige kinderziekte is (ik heb kinderzorg gestudeerd).
De meisjes kunnen pas 30 december weer komen, maar ik weet 100% zeker dat ze weer "ziek" zullen zijn, want het is het einde van het jaar. En dan zal het al 2 maanden geleden zijn dat ze hier nog geweest zijn. Mijn vraag is nu kunnen ze haar verplichten van de meisjes mee te geven? Op 7 maanden tijd heeft hij zijn dochters nog maar 2 keer gezien... Wij zouden ook liever willen dat ze een volledig weekend komen, want nu komen ze enkel maar 1 zondag om de twee weken van 10 tot 18 uur en de rit heen en terug is al anderhalf uur..
Met vriendelijke groeten,