Extra kosten kind

Manie
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Extra kosten kind

#1 , 16 apr 2025 13:35

Beste ,

Mijn ex weigerde extra kosten voor zijn kind te betalen. 1 bericht op mijn vraag om te betalen heb ik gehad en dit luide als volgt ... ik betaal niets .
Overleg voor extra kosten was niet mogelijk omdat ik geblokeert was via elk kanaal.
Ondertussen was mijn enige mogelijkheid een advocaat te nemen die hem aanschreef om te betalen .. zonder reaktie , zodat er over moest gegaan worden tot deurwaarder en loonbeslag...dit betwist mijn ex en gebruikt het argument is geen voorafgaand overleg ( was niet mogelijk )
De kosten bedragen
Helft van rijbewijs
Bril
Psycholoog
Schoolreis Rome
Allemaal in het belang van het kind gemaakt en zoals bril niet te duur .... 460 daar dan nog de helft van
Alles is wettelijk en met de juiste facturen hem bezorgt
In het vonnis staat ex extra kosten moet betalen , maar staat ook in dat het na overleg moet zijn
13 mei komt deze zaak voor de beslagsrechter
Kan je aub inschatten wat mijn kansen zijn ... of er een kans in zit dat ik de helf ga krijgen ... of als de rechter gaat oordelen over het niet overleg ... en de eis bij deze gaat afwijzen

Alvast bedankt
Mvg
Ann

EscalatorCrow
Juridisch actief: Nee

#2 , 16 apr 2025 14:14

Heeft u uitgaven gedaan alvorens enige aangetekende briefwisseling heeft plaatsgevonden? Beschikt u eigenlijk over bewijzen van aangetekende zendingen waaruit blijkt dat u heeft getracht tot overleg te komen? Louter berusten in de digitale onbereikbaarheid van de tegenpartij en vervolgens overgaan tot eenzijdige besluitvorming, werkt in het voordeel van de tegenpartij.
De door u gehanteerde kostenefficiëntie en de noodzaak van de gemaakte uitgaven pleiten daarentegen in uw voordeel en kunnen bijdragen tot een uitspraak in uw voordeel.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”