Bedankt voor je antwoord alvast,
mijn eot , ik citeer :
"de helft van de buitengewone uitgaven inzake geneeskundige en tandheelkundige verzorging die gemaakt worden voor rekening van zijn twee voornoemde kinderen of één van hen, te betalen ; de gewone verzorgings- en geneeskundige uitgaven, waaronder doktersbezoeken, zowel in het kabinet van de geneesheer als ten huize alsmede apotheker kosten en courante tandverzorging zijn hiervan uitgesloten"
Het gaat in het laatste geval om een operatie in daghospitalisatie, van beide kinderen, bij de dochter om de wijsheidstanden, bij de zoon aan zijn geslachtsdeel.
Dan de kosten van de medicatie die erbij komen, allemaal het gevolg van beide operaties.
In het andere geval om schoolonkosten van vorig schooljaar nog, de studiebeurs was op en bewezen! Alsook de betaling van de catechese vorig jaar van de zoon. Een sport abo van de dochter van 12,5 € , en een trainingbroek voor de zoon, die voetbalt! alles te samen 123.69 € wat mijn ex me moet betalen. DAt na een half jaar, is dat zoveel te veel gevraagd?
ik heb zelf een verzekering van DKV maar ik heb daar natuurlijk een franchise aan, ook voor de kids, daar plukt hij toch ook de vruchten van. Want die vruchten wil hij wel maar de verzekering voor de helft van zijn rekening nemen niet.
ik hoop datj je hiermee voldoende hebt