met mijn ex heb ik geen contact verder er valt met hem niet te praten
Ok, maar als we zo vrij mogen zijn om de situatie van hieruit te mogen inschatten neem ik aan dat hij hetzelfde argument naar voor zal kunnen brengen.
Vandaar mijn voorstel om eens contact op te nemen met hem en een voorstel te doen om samen naar een psycholoog te gaan. Voor de goede orde, dit zou via het
www.CAW.be kunnen gaan (daar zijn ook psychologen werkzaam).
Ik kan het mij niet voorstellen dat daar geen gesprek tot stand kan komen, minstens dat daar een helder beeld tot stand komt wat beide ouders willen of hun standpunten zijn.
hoe kan ik dat tegen houden wil mijn zoon niet tegen zijn zin naar hem toe laten gaan .
Laten we dit eens gewoon omdraaien: zoonlief is bij zijn papa en geeft te kennen dat hij niet meer naar mama wil. Ik mag hopen dat je hier oog moet hebben dat het niet aan het kind van 9 jaar oud toekomt om hier beslissingen te gaan maken en dat geen enkele ouder aan dergelijke uitspraken van het kind toe te geven.
... zodat hij mijn zoon niet onder druk kan zetten .
Er is duidelijk een klemcriterium aanwezig, een advocaat, een rechter lost dat probleem niet op, een psycholoog die met alle drie betrokenen kan praten mogelijks wel.
Standpunten bezoekruimte Limburg:
http://www.f4j.be/doc/doc07/070910_hoor ... uimte.html
mijn oudste kinderen ook , ben bang dat hij dat met de jongste ook doet
Kan je ons een beeld schetsen van de gezinsstuatie, hoeveel kinderen en hoe oud ze zijn? Willen ze allemaal niet meer mee met de vader?
RR