Mijn ex-man en ik hebben co-ouderschap + 50-50 verblijfsregeling. We wonen op een goede 15Km van mekaar. Onze zoon gaat naar een school in zijn woonplaats.
Nu gaar mijn ex-man verhuizen waardoor we zo'n 90Km van elkaar wonen !? Bovendien wil hij dat onze zoon naar dezelfde school blijft gaan. Hij is van plan om onze zoon bij zijn ouders te laten slapen gedurende de week dat hij bij hem is, in het weekend zou onze zoon dan met hem meegaan naar de nieuwe woonplaats. Onze zoon zal een aparte kamer voor zich hebben bij mijn ex-schoonouders.
Het spreekt voor zich dat ik niet opgetogen ben met deze regeling. Hij wou co-ouderschap + 50-50 regeling en nu gaat hij hem bij zijn ouders laten logeren, 5 dagen van 7 dagen nota bene.
Zijn dit voldoende redenen om de 50-50 regeling ongedaan te maken?
Verder heb ik nog een vraagje aangaande 50-50-regeling mbt plechtige communie. Dit schooljaar gaat onze zoon zijn plechtige communie doen. Waar vindt deze plaats? Is dit in de gemeente waar ik gehuisvest ben? Is dit in de gemeente waar mijn ex-man gehuisvest is? Wordt dit bepaald door de school?
Alvast bedankt voor een antwoord