[/i]Hallo,
Mijn ex betaald al jaren de kinderalimentatie te laat. Al eerder heb ik hiervoor een advocaat in de hand genomen.
Mijn kinderalimentatie van september heb ik nog niet ontvangen. De maand oktober dient zich al aan. Ik heb al jaren een tekort aan een maand kinderalimentatie. Ex heeft gewoon de maanden betaald en 1 x niet,daarnaelke maand aan het einde van de maand de kinderalimentatie betaald. In de beschikking van de rechter dient hij het aan het begin van de maand te voldoen. Echter hij lapt de regel aan zijn laars tot aan heden. Nu ik een maand achterstand heb en het nog maar de vraag is of ik de alimentatie van oktober krijg ben ik bang hierdoor in de financieele problemen te komen. Mijn kind gaat naar de middelbare school en in oktober met zijn klas op werkweek. De kosten moeten vooraf betaald worden. Hoe kan ik het nu daadwerkelijk goed uitgevoerd krijgen. Heb eerder van de advocaat gehoord dat ik hier niets aan kan veranderen omdat meneer het einde van de maand al jaren betaald. Dit klopt maar heb er alles aangedaan om het zoals de beschikking laat zien uitgevoerd te krijgen. Echter lijkt het alsof de wet omzeilen gewoon kan.
Cynthia.[/b]