Goedeavond, een tijdje geleden ook al een vraag gepost, intussen hetvolgende:
Ex is al enige tijd in ziekenverlof, vertelt nu dat ze reuma hebben vastgesteld.
ik kan er niet aan doen, maar het voelt aan als een trucje om mij nog steeds alimentatie te laten betalen (momenteel heb ik de zaak terug in gang getrokken voor de rechtbank omdat kinderen meer bij mij verblijven dan in voorlopige vonnis en ik nog steeds zelfde bedrag aan alimentatie betaal)
Zou het nu kunnen dat ik dit bedrag, omwille van haar reuma, moet blijven betalen, of misschien zelfs meer?
Ik vind persoonlijk dat zij ook ander werk kan gaan zoeken waardoor zij hier geen last van ondervindt. Ze werkt nog maar sinds een aantal jaar, heeft na haar studies eerst jarenlang niet gewerkt, tot een jaar voor we uiteen gingen. Heb altijd gevonden dat ze moest doorzetten en niet zo lui moest zijn, dat iedereen moet werken. Toen was dat ook nodig om samen te kunnen rondkomen.
Een aantal maanden geleden is ze voltijds beginnen werken, vertelde ze me met veel trots en toevallig rond die periode kreeg ze communicatie van mijn advocaat over wijziging regeling en dergelijke en nu ineens dit.
Kan ik hier de dupe van worden of niet? Zelfs al is haar reuma gegrond, moet ik daar dan voor boeten?
Bedankt!