Ik ben nu al meer dan 20 jaar trouw bij KBC, maar sinds m'n echtscheiding kan ik het woord trouw vervangen door 'spijtig genoeg'.
Sinds m'n echtscheiding loopt t dus daar verkeerd:
* kosten aangerekend krijgen voor de kluis die ik niet meer heb
* kosten naar buitenlandse rekening die maar voor de helft aankomt.
(vb 130 USD gestort, 80 USD die aankomt en waarvan de kosten de begunstigde aangerekend werd, terwijl ik gevraagd had deze kosten op mij te nemen)
* kasbons die verkocht worden zonder toestemming van mij
* toegang hebben op de spaarrekeningen van de kinderen die op naam staan van m'n ex (en andersom)
De eerste 2 problemen zijn opgelost.
Met de 3e kan ik niets meer vrees ik

Maar met de laatste heb ik problemen.
Nu is m'n vraag:
Kan ik de bank vragen om mij een volledig overzicht te geven van alle verrichtingen van en naar deze spaarrekeningen van de kinderen?
En
Kan ik de bank dagvaarden voor deze grove fouten?
mvg
Luc