En de SB werkt niet gratis, is een zeer dure keuze.Indien ze zelf geen geloofwaardig afbetalingsplan kan voorstellen is CSR een optie maar informeer u ZEER goed over de gevolgen daarvan, het is geen toverstokje dat problemen laat verdwijnen.
Dit is u mening, maar er zijn er al veel voor veel minder openbaar verkocht, een schuldeiser denkt enkel aan het terug krijgen van zijn centen hoe dit in zijn werk gaat maakt voor de schuld eiser niks uit.Als je haar totale schuldenlast gaat bekijken kom je uit op een goede 18000€. Als ze daar haar woning voor zouden verkopen zou dat wel een beetje absurd zijn vind ik
Maar alle intresten en kosten worden geschrapt, enkel de hoofdsom moet betaald worden.En de SB werkt niet gratis, is een zeer dure keuze.Indien ze zelf geen geloofwaardig afbetalingsplan kan voorstellen is CSR een optie maar informeer u ZEER goed over de gevolgen daarvan, het is geen toverstokje dat problemen laat verdwijnen.
Ze moet elke maand 1200 afbetalen, dus is er geen leefgeld meer.en ze gaat dan toch 1286€ overhouden, er zijn veel mensen die het met veel minder moeten doen.
Die 1200 is enkel van de 2 leningen, dan zijn er nog geen andere rekeningen betaald en heeft ze ook nog geen boterham gegeten.Ze moet elke maand 1200 afbetalen, dus is er geen leefgeld meer.en ze gaat dan toch 1286€ overhouden, er zijn veel mensen die het met veel minder moeten doen.
Maar als ze haar huis kwijt is dan heeft ze ook geen afbetaling van meer dan 1000€ per maand meer, en kan ze iets goedkoop huren en dan kan ze haar afbetalingen zeer goed doen, wat nu onmogelijk blijk te zijn.
Ook weet ik niet of ze haar huis zomaar kan/mag verkopen van de bank aangezien ze nog 27 jaar moet betalen, en ALS ze het toch mag doen zal de opbrengt integraal naar de bank van de lening van het huis gaan neem ik aan