Beste allemaal,
Ik kreeg een discussie over een factuur met mijn hersteller van de centrale verwarming.
Even de situatie.
De sturing van mijn centrale verwarming was kapot en na onderzoek liet de hersteller weten dat het oorspronkelijk stuk niet meer te verkrijgen was en dat de herstelling ongeveer 500 euro zou kosten. Hij liet mij daarover een papier tekenen maar vermelde er geen bedrag op. Na herstelling kreeg ik factuur en wat bleek, de sturing kostte 700 euro. Dit vond ik teveel en na discussie ben ik beginnen bellen bij de hoofdverdeler van de sturingen en wat bleek is dat deze sturing zeker nog te krijgen was en slechts 250 euro kost.
Ik nam contact op met de hersteller met de mededeling dat ik dit weiger te betalen doch hij heeft er geen oren naar.
Ik ben dan ook van plan een gedeelte van de factuur te betalen nl de werkuren en een deel van de sturing.
Dit omdat mij niet zou kunnen verweten worden de hele factuur achter te houden daar de discussie maar gaat over 250 euro.
Mijn vraag is of ik recht in mijn schoenen sta of dat mijn manier van handelen toch zal resulteren in het uiteindelijk volledig betalen van de factuur.